AOOOW!

jag skulle aldrig trotsat den där tjejen som sa: läkeörhängen ska sitta i 6 veckor..
suck!!

har haft ont och knappt vågat röra mina öron,
drog till apoteket efter jobbet och handla nå desinfektions.... skit... som hjälper :)
fan att jag ska trotsa.. får inte ens i läkeörhängena nu för dom är för tjock! perkele voy vitto!

men inget hjälper så bra som ett stycke jonas i soffan hemma, pussandes på mig.
nu ska jag sänka mina smilgropar (älska gynning,hennes sinnesjukt dåliga humor och snabba kommentarer)

och krypa till kojs.. TILLSAMMANS med självaste slinkebiten själv.

som jag saknat!

Kommentarer
Postat av: Fia

Nämen aj gumman! Va jobbigt! Använd mycket klorhexidin(tror ja) så det blir rent och fint och använd läkeörhängena!!:-)

2008-02-14 @ 13:01:24
URL: http://fialiljas.blogg.se
Postat av: emma

va söt du är gumman! du är den bästa tjejen för mig med!hoppas din alla hjärtansdag blir bättre äb min ( sitter hemma ensam) men han kommer snart så ska vi laga godmiddag =) pusspuss

2008-02-14 @ 18:44:54
URL: http://primemmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0