fettis-dagen!

idag är det fettisdagen.. och jag jobbar på världens sämsta jobb just den dagen..

konditori!

men som tur (i otuen) är så slipper jag jobba..
hela familjen åker till ludvika idag för att gå på begravning.
hade ju iofs hellre jobbat. men å andra sidan får man ju träffa släkten..

nu ska jag packa och sen ska jag in på några sidor och shoppa loss.. hehe..
jag gick nämligen in och kolla hur mycket jag gjort av med i barca.. hade bara gjort av med 1100 på shopping.
ganska grymt med tanke på att jag köpt: skinnjacka, grå vårjacka, klackskor,svarta låga boots,örhängen,tröja,klocka,3 par solglasögon, och en tavla..

jihoo!! ska köpa en väska som jag älskat sen första gången jag såg den..:)

image391image392

Dalarna nästa. 

Kommentarer
Postat av: jenny

Jo, det är så att jag och magic har lixom utvecklats så mycket det går tillsammans och jag har ju numera en annan häst med och då blir det svårt att hinna med :/ Men jag tror som du; det kommer bli jättebra! :) Låter som ni haft det jättemysigt i barcelona, härligt!! Hoppas på att få se dig framöver! Kram

2008-02-05 @ 18:05:27
URL: http://jennynenny.blogg.se
Postat av: imbo

Hoppas att ni får en fin vistelse i Ludvika idag, trots det tråkiga ändanmålet.

Pics´en du ladat upp går ej att titta på, do it again!

2008-02-05 @ 23:18:56
URL: http://imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0