sol på min dag!

idag är det min FÖDELSEDAG! hela en dag äldre.. höhö...
solen sprutar ut värme och jag är ledig idag! det här ska nog bli en klockren dag! det ska jag se till!

tyvärr väcktes jag av en fet, nybajsad katt (liston) och ett antal sms från alla kära vänner..
hade sååå gärna haft jonas hemma idag. men allt kan man inte få.

klockan är nu 09.16..
och snart börjas en storstädning till flera album med coldplay.
sen frukost, fix & trix och sen staden..
ska ner och ta en fika på jobbet och sen ska jag köpa mig nått som får kosta vad det vill..
för det är ju trots allt min dag idag !

mamma & pappa kommer sen ikväll så jag ska nog laga en middag..
önskade att man va liten igen så man fick en massa massa paket och dagen va typ den bästa i ens liv.
nu, ja känns det som exakt vilken annan dag som helst. vet to.m en sak jag ska få.. men jonas ska få en likadan så jag kan inte berätta.. (har hänt förr att han läser min blogg när han ligger ute på jobb)

nu, fånga dagen!


Kommentarer
Postat av: fia

Grattis gumman på din stora dag!!! Hoppas att den blir bra även utan Jonas! Köpt dig något riktigt fint och unna dig något ritkigt gott!!

Bamsekramar från oss!!

2008-02-11 @ 11:04:02
URL: http://fialiljas.blogg.se
Postat av: maia

Men herregud vännen! jag ringde dig igår utan att säga Grattis! Det var riktigt dåligt av mig! Fy skämms på mig!
Hoppas att din dag varit underbar iaf. Jag tycker även att du är ursnygg i dina örhängen.
Var kul att höra din röst igår, längtar tills vi ses. Blir iag inge resa för oss kommer att gå åt fö mycket pengar, som student kan man ju fan inte handla nått eller spara nått..Bajs! Men men vi får resa en annan gång. Vi skall åka på spa eller nått istället.. Bli Gött det!

Puss och kram och nyp i stjärten!

2008-02-11 @ 20:20:45
URL: http://maiasdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0