barca!!!!!!!!!!!

tog just en cigg.
den första på fyra dagar..
klarar inte längre, inte med dom här flygnerverna.

är så hispig! iiiiiiiiihhhhhh!
har inte ens börjat packa. fan, weekend? jag vill ju ha med mig 4 par skor och halva garderoben..
så man kan välja.
hum..

måste börja packa, måste börja kolla upp helgens aktiviteter, måste , måste..
men är ju såååå nervsjuk.
men som mamma och pappa sa: så länge du tar med dig en wienerkrans och ostmackor så ska du se att det går fint!
hehe..

ja det är ju gjort så vi kör på det!

imorn den här tiden är vi i barcelona, rika och redo att spendera tills fattigdomen regerar

arevoir happy people!


Kommentarer
Postat av: imbo

Ha så skoj puman och passa på att njuuuuta: av semester, av ett nytt land och av varandra.
Kramar

2008-01-30 @ 22:29:32
URL: http://imbo.blogg.se
Postat av: Emma

hallo min älskade slinka! nu ha jag skaffat blogg igen!hihaho...hoppas du hare gött i barca! pök

2008-02-01 @ 19:59:45
URL: http://primemmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0