en dag och INTE som en annan..

härmed ska jag vara en rökfri rökare!

helvetes helvete!
 
som vanligt löser den ena synden den andra. så jag tog med mig min missbrukarkompis och åkte och handla mat.. shopping av alla slag hjälper. hoppas oxå att maten räcker i sisådär 8 månader.. för så pank är jag!
och slutligen shoppade vi en kattleksak för 51 JÄVLA KRONOR! för så jävla pank är jag, jag är så jävla dum och pank!!

sen åkte vi hem lagade lyxmiddag med korv och makaroner med gräddfil och salsa. ha!
och efter det har vi intagit kvällen i soffan.

slagits! grinat! halvt garvat ihjäl varann och slagits lite till!
och jag trodde jag inte va beroende..
jonas brottade ner mig två gånger.. och garvade.. jag i samma sekund: slogs för mitt liv, klöste ,rev ,skrek och garva! allt i en härlig rökfri röra!

kan nån förklara hur fan vi kan komma på iden att sluta snusa/röka samtidigt?!?!

jag är cp... jonas är cp.. och antagligen ska vi ha cp barn när vi blir stor..
för det är väldigt långt dit känns det som!



Kommentarer
Postat av: Fia

Haha, vilket härligt infall! Men det klarar ni! Både jag och Per klarade det ju, jag lite bättre än han men ändå:-)

Som svar om Bettan så vet jag inget mer än att hon födde en jätte söt kille i lördags, antar att dom fortfarande är kvar på BB och vilar lite så jag får se om jag får en liten pratstund med henne till veckan! Helt galet känns det, men oh så underbart! :-)

2008-01-21 @ 22:45:24
URL: http://fialiljas.blogg.se
Postat av: jenny

HAHAHA!! Lycka till, hoppas ni överlever och inte slår ihjäl varann innan det värsta suget lagt sig!

2008-01-22 @ 09:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0