födelsedagsfest i bilder.

så, en piggare tös är på fötterna igen. så här kommer bilderna från festen
 ultimata sminkrummet har emma iaf. hehe
 jonas och imbo gokartar
 emma vs kuken
 jag vs kuken
 jonas vs kuken
 emma med fördelsedagsbarnen
 ida och imbo vid bordet.
 imbos bild på skyttebrudarna
 imbo, jag och ida redo för laserdome/ liv eller död..


annars har min måndag varit underbar!
mamma va här och hälsa på imorse, har sedan städat lägan kliniskt, tvättat kläder inför barcelona :) , sprang ner på stan en sväng (sol och varma vindar ute) och printa ut resebekräftelser.. så nu är jag hemma igen och funderar på vad jag ska laga för mat ikväll.. vill ha hasselbackspotatis men vet inte vad man ska ha till.. suck..
längtar så hemskt mycket nu! om tre dagar vid den här tiden sitter vi förväntansfulla på planet med varsin drink.. hiiihi!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Å jag kan följa med, ni kommer inte att märka mig, Det är jag som ligger lite trångt i väskan med en vagn och så kan ni låtsas att Lucas är ert Kid på ´planet så är det lungt. Han kostar inget extra! Tar ingen plats! Å jag är tyst som en mus, bara jag får lite sol och värme!!!!!! :-D

2008-01-28 @ 19:29:21
URL: http://fialiljas.blogg.se
Postat av: imbo

Kul at se bilderna slinkan. Och kommer inte ihåg om jag sa det i dimman i lördags: men du är sjukt snygg i håret!!!!
Ha en fortsatt bra vecka!
Kram å kläm

2008-01-28 @ 19:37:04
URL: http://imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0