idag = skottlossning

måste bara flika in med ett tack till mina söta vänner som rår om mig och bryr sig.
men så ni vet, så känns det mest bara bra. han ville själv det oxå så jag är mest glad. nu får han träffa peter..

och nu till dagens stora händelse.. jag släpa mitt rädda arsle till maskrosen för håltagning idag.
wwweeeeyyy!!
nu är jag officiellt en flick-flicka.. men som det fan jag är av glitter och glam så blev det ett par enkla silver ploppar. haha!

nu ska jag faktiskt slå mig ner i soffan bredvid min sambo och kolla på nyaste crusty filmen (cross och livsfarliga tricks)
tänk att han är så besatt av denna lilla cykel.. fan jag vill oxå vara besatt av nått så innerligt som han är.. humm..
men jag har ju mina bebisar..:)

puss med kram

ps: men innan jag intar soffan ska jag kolla in örhängen på nätet... SÅKLART! ;P

Kommentarer
Postat av: imbo

jaaahaa, så det var din farfar som gått bort, anade nästan det av ditt inlägg...
Aldrig roligt sånt där även om man är förberedd på att det kan hända och allt sånt..

Haha, den blir morgondagens imobolicious, Skoggemannen har full koll på det här med provrörsbefruktning...eh...haha=)

Grattis till dina nya hål, gjorde det mkt ont eller vad tyckte du nu då?

När jag flyttar hem ska jag styra in dej på aerobics och step/bräda, lovar att du kommer lbi helt såld på det!
Jag var på ett rätt svårt pass idag, kunde inte alla alla steg och kände mig allmänt bortkommen ibland, men fick en sån jäkla endorfinkick då jag klarade vissa steg och gick därifrån med ett leende på läpparna.
då är det Jonas som får stå framför TV:n med dig och gympa till Carmen Electra eller Cindy Crawford. hehe.

Kramar

2008-01-15 @ 19:36:25
URL: http://imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0