tjabba tjena hallå!

SLUUUUT PÅ KONTOT!!!!

och tack och lov så är det bra för igår gav jag kortet till nån främmande person utan att veta det...
för hos mig är det inte längre!

har dock inte tid att snacka mystiska händelser och gårdagar man aldrig vill vakna upp ifrån.
vi hade det så jävla bra och höjden på toppen va lätt motionsslingan upp till norra berget.


måste sola,bada och se vrålhet ut nu.. mot tranviken!

det kommer mera..

ps: jonas som va i tyskland.. sitter nu fast i frankrike! bring me my man home!!!

vi ska ju skåla franjelico och känna ledigheten inför imorn sprida sig som ett litet kasslernät över oss !




arrivegucci!


Kommentarer
Postat av: emma

och jag gav min skinjacka till någon vilt främmande människa jag med...puss!

2008-07-28 @ 09:40:48
URL: http://primemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0