im leaving.. on a jetboat, dont know when i´ll be back again.

det har hänt!!
mitt första glädjespridande FAN har slagit sig fram genom folkmängden i daltons tältet, BARA för att få säga hej, presentera sig och kasta älskvärda ord över min blogg...

måttligt nöjd jag blev, och måttligt nöjd hon ska vara som får första meningarna i min blogg. haha!
hon hade även en vän som hade samma intresse... (MIG)...om jag inte minns fel..
snart rullar kulorna på för lilla könet och vips så äre skrivandet som ÄR jobbet.. haha!!

annars då, joooo.. det händer och stormar på havet imorn!
kl 6.00 går bussen mot juniskär, hämtar upp hela, feta familjen (mamma har förresten brytit benet när hon föll, så nu går hon på kryckor, inte ens gips har hon för hon VÄGRAR sitta på akuten i 5 dagar )

sveriges sjukvård in a nutshell*

stackars sate.. nu gåre nerför för hennes del.. 60 år, hör dåligt och ramlar..

men iaf, sen åker vi till borlänge,
begraver kära gamla farmor,
proppar i oss mängder av begravningsmat (har jag nämnt att cristian oxå ska med! JIHO!)
och sen,.... SEN.. åker vi mot nynäshamn, BÅTEN, GOTLAND!!

GOTTLANDET!!!!

jag skriker av lycka, jag gråter.. jag älskar.. så tyvärr kära älskade lilla bloggfamilj.
vi hörs inte förens nästa fredag..

kan lova er gräs och gröna skogar på bilderna som kommer.
just nu blir det olika års läckerheter!

  cristian och jonte spexar!
 
pöket mitt..om ni inte redan visste. höhö
tjejåret
 könet och Janet året.. haha!


nä.... NU.. är cristian på väg hit..
vi tre ska ladda inför morgondagen.. med att glo på film och däcka tidigt utan alkohol i blodet.
sup rejäla mängder för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0