göttland

gotland i en bildsummering:
ord kan som sagt inte beskriva denna lilla ö i havet.
den är mer än underbar, och då ska jag tilläga att det regna alla dagar förutom en.

botanska trädgår´n
botanska trädgår´n

fårö

le pier

campen,fyllan & villan
syster och jonasbussen i terränglovecup
ett hjärta
tobbe i sitt sinnes fulla bruk, eller inte!


dagen då solen va glödhet!
som packade sillar i värsta riskuddarnastekarnaen skär sådan

högklint!

högklint




högklint

en hård rocks sten!


TADA!!

nu ska man inta en cigg på punchverandan och sen,
sen ska jag och mina barn ha mycket kvalitetstid!!



Kommentarer
Postat av: Fia

Ses vi till veckan gullet?! Jag och Lucas kommer upp till svallet på tisdag och så blir vi kvar i 2,5v så en liten dejt vore kanske på sin plats:-)

2008-07-11 @ 16:32:50
URL: http://fialiljas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0