VÅRAN FRAMTIDSPLAN!

om 1 timme.. cirkus..
går jag och jonas in i en ny tid..
en ny epok, rättare sagt!

en epok där vi är sundare, piggare och fyller våra magar med rutor..
jonas bad om 8, jag (som är lite mer logisk) bad om 6..

6 rutor och många snabba varv runt sidsjön,
och då äre inte 6 rutor marabou vi snackar om här.


varför då utsätta oss för denna sveda, blodfylla mun och nära-hjärtattack-upplevelse?
jo, jonas ska få bra motion, som leder till bra cross förare.. som leder till bättre, sen bäst!
det ska sedan LOGISKT tänkt leda till pengar.. som delas med mig..
och där ska jag stå.. med mina 6 rutor på magen, och gladeligen ta emot dom..
och aldrig, aldrig behöva tänka på vad jag ska bli eller plugga eller göra..

för det gott folk.. och ont folk.. är den stora frågan i mitt liv just nu!

vafan jag ska bli eller göra eller plugga ?

känner mig så liten när allt är så svårt och stort..



Kommentarer
Postat av: Maijsan

go stajna!!

2008-07-22 @ 21:36:51
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/
Postat av: maia

Kan inte fika senare på fredag, hela familjen kommer och vi skall äta. Synd igen=)

2008-07-22 @ 21:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0