chrille i ett nötskal.

Min far.
min far är en tapper jäkel.
det blev tydligt för mig idag när jag samtalade med mamma i telefon.
hon hade precis varit och lämnat av honom på sättna.

info: sättna är the place to be om man gillar dragracing, öl, hamburgare från riktig grill och risiga, svettiga gamgubbar som endast snackar hästkrafter, brudar och spottar snus hela dagarna.

det är himlen på jorden för min far.
inget som förvånade mig där inte.. men sen...
när mamma säger att han hade med sig en liten sovsäck och ett litet tält för 99 kr på rusta fick jag mig en chock!

han älskar alltså dessa vrålåk så innerligt att han ska campa i denna skit  ända tills på söndag.
idag är det fredag!!!!
så hans första härliga dag på semestern tillbringar han ute i NOWHERE med att rigga upp läktare och spotta snus med dom få som blivit TVUGNA att göra det. och han ler.. han njuter... han älskar det!

Min far blev just nu,lite av en idol för mig.
hur grymt är det inte att älska nåt så innerligt som han gör?!



på bilden står chrille och snackar med italienaren som äger den här fina ferrari:n..
han håller upp fingrarna som ett V och frågar
- öh.. du där.. is it we sex eller??
killen kollar på honom som han vore en idiot och säger.
- v12!
och pekar på dom tolv piperna som ni ser på bilden..
pappa blev nästan lika liten som sin sko och skrattade lite pinsamt och sa.
-yeeaaahhh.. i can se det nu!

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha din pappa är bara för rolig!

2008-06-16 @ 10:41:32
URL: http://fialiljas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0