det oändliga firandet är igång.

hej alla kadaver glipor!! och karlar..

har haft ett redigt och ihärdigt firande av semestern..
vill jag lova!

fredagen innehöll en tripp till grannkommun, gnarp närmare bestämt, där det bjöds på monster truck, moppe-dragracing och bilar till dess förbannelse. fann min och jonas drömbil!! NO DOUBT!
tyvärr är kameran lika urladdad som en annan så bilder kommer imorron .. tror jag.
slutade den kvällen med all-dans utanför jonas buss med det FETA LJUDET, ni vet..
fastna på fest på vägen hem och där bjöd jag på en riktigt fin allsång med guran..
kan säga att hade jag sett mig själv då... då hade det nog skett ett självmord här i vardagsrummet.

däcka sen hemma i jonas stora famn och vakna på lördagmorgonen..
iväg på mickes 30 års fest, som förövrigt va en succe!!


ÅRETS bästa mening är väldigt värd att nämnas.

jag och dasse står utanför och är sentimental som alltid då spriten sätter in.
jag kollar djupt in i dasses rådjurs ögon och säger:

- hade jag inte haft jonas så hade jag försökt få dig botad (från att vara bög, enligt kristna så kan man ju BOTA bögar.)
och gift mig med dig.

- Du, hade du inte haft jonas.... då hade jag tagit han!

vänner och kärlek.. haha.. det kan aldrig vara lätt.. vi summerade det hela till en trekant.
så blir alla nöjd och glad.. förutom jonas kanske som får stå i mitten.. MOHAHA!!

pappa ringer nu, ska ut till juniskär och förenas med mina älskade barn och träffa syster som äntligen är hemma igen!

sylten, glassen, marmeladen... SKVADERN, SKVADEN, SKVADERN!!!

bilder kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0