ett liv och en fotboll.


kniven gaffeln skeden!!!!!!! sweden sweden sweden!!!!!!

ja så vare fotboll igen!
något jag aldrig brytt mig om och något jag aldrig kommer bry mig om.
vi ska träffas nere i hamnen där storbilds tv:n är.. heh...
tycker om allt annat kring fotbollen serru.
mycket med folk, chips, folköl, svära och ropa NEEEEEEJ respektive JAAAAAA!!!!


förövrigt räddade jag ett liv idag. ETT LIV ALLTSÅ!
vakna av att Loke stog på min mage och fräste..
tänkte: vafan har han blivit galen??
märkte sekunden efteråt att han fått sin käraste lilla mus i halsen. och där hade den fastnat.
så jag for upp som en galen... jaaa.... en galen en, slängde Loke upp och ner och där fick han hänga.
bet han i foten för jag har hört att man ska göra så när små barn (katter är små) har fått nåt i halsen.
inget hände och jag började bli hysterisk!!
stoppade in 3 fingrar i munnen på stackaren och grävde om.. hade redan börjat böla vid det här laget men just då,
fick jag tag i svansen och lilla musen kunde räddas.. och Loke med, såklart!

det första han gjorde va att lägga musen framför fötterna på mig (vilket han gör när han tycker jag ska kasta musen och han ska apportera efter den)
DÅRE!

 loke tittar på tv i tv posen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0