några funderingar

alla mina män är samlade i vårt lilla näste igen.
Liston hade en behövlig rehab vecka.. han har gått ner i vikt, så mycket att han når sitt anus och kan tvätta sig nu.
no more konkelbär!!


                                        

ska dra på mig byxor och hajka med biken ner till stan snart.
fika med edet, martín och troligtvis anna.. känner för 14 koppar kaffe och 3 paket cigg..
inte bra! inte bra alls!

apropå att dra på mig byxor.. har märkt att jag oftast klär av mig när jag kommer hem.
varför?
skriver ofta om att jag ska ta på mig kläder eller klä av mig kläder.. vafan?

.....

är jag på väg att bli nudist?... och sen kanske blottare!!?
varför klär jag av mig? och utan att jag tänker på det ?

måste fråga vänninorna på fikarepet..
detta lär dom garva åt, och håna, och peka för..
men frågar man inte får man inga svar.

snart midsommar, det ska regna.. jag ska va full och jag ska va blöt, för jag ska vara ute, så äre bara!

                                            

midsommar 07. 2 äpplen hög och höghuset själv.

                                                                        

Kommentarer
Postat av: imbo

ja du, är lika undrande som alla andra angående midsommar.

Vet om 5 olika tillställningar, men ännu inte bestämt mig för något.

Så värdelöst att det ska regna...buhu!

Men ni blir inte kvar i Söröje hela dagen, utan vill åka någonstans på kvällen lr?



Kram kram

2008-06-17 @ 23:25:26
URL: http://imbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0