utgång likamed hemgång

SÅJA... såja.. SÅJaaa... såjaaaaaa..

det va ett av dom hetaste samtalsämnena igår kväll.
mycket internt och MYCKET roligt!!

det ända som fattas är väl dåså.. jag skrattar... haha.... ni rynkar på näsan...
förlåt! vet hur trist det är att höra intern skämt man inte är med på..

men det är så jävla roligt just därför.. förlåt!

hahahaha.....


jag har ändrat mig.. helt och otroligt mycket!! apropå ingenting..
jag har nu för ti´n mittbena..

ida skulle föreviga det med ett kort och se så fin jag är.. drar bak håret (och tydligen hela huvvet) för att man verkligen ska se en redig mittbena.





 MILFEN och EDET.
 rara lilla anna och verre... dåså... seså... såja.. där har vi brudligan för kvällen..
 mittbenan och coolingen.


är så glad så det spritter i hela mig. och det alltså, efter en utekväll igår, jobb till 20.00 och nu har jag lägan att städa..
men ändå.. helt extas!!

MIN SEMESTER ÄR I BRUK IMORGON 16.00!!
då ska jag och anna, (som även hon får semester imorn) dra en repa på stan, handla allt som faller oss in och lite till. sen blire en stekig ute servering, DYR mat och ÖL!

ungefär som sex and the city.. Där ska vi sitta med alla våra HM påsar, snacka om senaste ligget , vad han hade för fettish,  dricka oss salongs berusade och sen trippa hem sent på kvällen i våra ny inköpta dolce gabbana klackskor!

ungefär...hehe..

om ändå jag hade rätt i allt det jag sa.
men en sak är säker. MAN LEVER AV LEVERPASTEJ!

(en liten pojke skrek det på cafeét idag när han såg leverpastejs mackorna.)






Kommentarer
Postat av: q-biq

HAHAH fin bild! hahaha

2008-06-28 @ 01:24:16
URL: http://q-biq.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0