ännu en insikt.

jag börjar bli riktigt orolig.
har aldrig mått såhär dåligt när jag varit bakis..

kl är 17.46 och jag kan äntligen sitta upp utan att spy.
men spasmerna är kvar.. måste febrilt vicka på knäskålarna..

nu förstår jag hur pundarna har det när all skit ska ur kroppen det första hemska dygnet.
man vrider och vänder på sig.. man bara måste! men hela huvudet skriker NEEEEEJ .. 140 graders feber!
magen bubblar och händerna skakar som att jag vore 180 år gammal..

FYFAN! jag sa det förra helgen men jag säger det igen..

det här ska jag göra om.. och jag kommer vara överladdad och peppad till tårna.. precis som jag va igår..
vilken idiot man är!

vill ha hem mina älsklingar nu, dom har haft utomhus semester hos lena och chrille i juniskär.
vill snosa på dom låta dom riva lägenheten.. det är ju så tomt nu!
ja och självklart saknar man jonas.. det slår en lite extra hårt på söndagar att det är så underbart att vara upptagen.
hehe..

Kommentarer
Postat av: anna

ja du min ven...så här dålig har jag inte varit sen 1800-talet fy faan säger ja bara..
och det känns extra underbart att man ska jobba i morgon

2008-03-16 @ 18:51:29
Postat av: Maija

haha se där, bakfylla är också en fylla, dock inte lika rolig som den rediga fyllan!! :) tackar och bockar, dina kissar är också söta!! :)jag får förmodligen kattungar i början av maj, intresserad? ;) En tredje kan väl inet va så fel... höhö.

2008-03-16 @ 20:08:28
URL: http://mmmaija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0