en glad tillbakablick!

nu ligger det till sähär va!

mitt liv håller på att förändras.. i
inte pga en futtig sak som att jag dricker 2L vatten per dag. (vilket jag gör nu)
eller att jag bara röker när jag MÅSTE.. (vill säga max 3 cigg om dagen, om jag inte är med min dåliga vän anna)

NÄ!

det är stora förändringar på gång.. och tro nu inte att jag ska klämma ut en unge eller dylikt om 9 månader.

nej nej..
i sinomtid kanske det kommer fram.. håll i hatten!!

MÄH... ringde nyss en tjej från nått... öh... jobb och sa att jag fått en överaskning..

VA?! sa jag..
jo din vän frida har gett dig en FRI matt;  säng eller soff tvätt...
ÅH FYFAN! sa jag,..

så på fredag kl 20.15 ska det komma hem en kille till oss för att ta bort alla spremafläckar i sängen..PHAHHAHAHAH!!!!

eller inte.. kvalster och hudavlagringar om jag får rätta mig själv.
TACK FRIDA!!

vad vuxen jag känner mig.
och ännu mer vuxen ska jag bli när jag ska på möte imorn.. med mina grannar..
och snacka om vårt lilla hus.. och vuxen saker.. såklart!

imorn måste jag ta mig i kragen och köpa biljetter till min stora idol! E-TYPE!!
hehe.. finns det nå coolare!! höh..

och dee dee.. min gamla flamma sen i somras som jag hångla med.. (måttligt berusad och tagen med storm)
ringde JONAS och skrek i telen..

CRISTIAN!, jag har hånglat med deedee!! dansar jag tvåtakt, då dansar hon femtielvatakt!! (crosstermer i fyllan och villan)
och vet du, jag fick trummisens plektrum.. 

cristian- jasså!?! vad gjorde trummisen med ett plektrum? (hånflin)
jag-  spela såklart!!!!! (hjärndöd) 

does days.. bjuder på bilder så ni inte tror jag ljuger.. hehehee...

image469

image470

Kommentarer
Postat av: maija

de där är sketa bra grejer, hoppa sängen blir ren nu då!! Men de brukar vara dyrt sen när dom ska sälja på en sakerna!!

2008-03-11 @ 18:24:07
URL: http://mmmaija.blogg.se
Postat av: hp

om du ger mig nåt.. som en..... trippelorgasm..

men gud vad hemskt, ge mig drinkar och jag kan hejja på dig iaf, OK?!

ömma smek /din hp

2008-03-11 @ 19:25:18
URL: http://hanapee.blogg.se
Postat av: emma

va är detta...nu blir jag nyfikis! ringde dej idag...i miss your voice!men ja vi hörs i morrn..har sjuk magkramp nu så jag ska slänga
mig på soffan och kolla om den nya serien är nått att se...vad händer med desperate housewifes?ska de aldrig börja??

2008-03-11 @ 20:25:10
URL: http://primemmas.blogg.se
Postat av: maija

haha, ne de kan ju hända att de är en super dammsugare som fylls med vatten och som har luft renare så kostar den typ 45 tusen, hade jag inte haft en KLOK sambo ha ja fasiken tagit den dammsugaren på avbetalning.... Den va grym!!

2008-03-11 @ 20:26:15
URL: http://mmmaija.blogg.se
Postat av: anna

hurru.... det e en jävla grym blid det där.. men du??? kan säga att det kommer att bli mer hångel den 19e med dede höhöhö....
vi måste nog färga om ditt hår så att hon känner igen dig,,
tack för ikväll hockey och bira puss mitt hjärtegull

2008-03-11 @ 22:37:40
Postat av: Therese

Ledsen att göra dig besviken stina
men det är en säljare som ska komma hem till dig och demonstrera en damsugare, en svindyr. Jag har själv "vunnit" en rengöring av dem. De var hos mamma och pappa i helgen, visningen tar typ flera timmar=)

kram

2008-03-12 @ 07:56:06
Postat av: jenny

haha, här hemma har grabben med varit och visat hur äckligt man bor tillsammans med kvalser bajset, yack!! Men det står numera ett städmonster i städskrubben, haha.. Eller som mamma säger "städmaskinen" haha

2008-03-12 @ 09:38:11
URL: http://jennynenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0