goderafton amigos & flamingos!!

idag är det lönedag och som alla andra lönedagar införskaffas det saker.

en lååång ståtlig klänning som mina stubbar till ben är för korta till.hehe..
men mammalena får kirra biffen!
ett par skor som varenda flicka i sverige kommer ha i sommar. tygskor alltså..

så, vad händer annars..?
jorå.. anna och jag har haft romantisk middag på blå huset.
hon är mitt andra pök kan man säga..
jonas åker på tävling imorn, kommer hem på söndag och på måndag åker han till norge..
kommer hem nästa fredag.

tacka vet jag vänner..
mina vänner..
dom har lika fullspäckat schema som jag (äger inte ens en kalender).
så dom finns alltid ett stenkast bort.

 

vi lever i vår lilla kupa i stan och känner oss lokala..

den enda som saknas till klanen är eda.. som varit från oss i ett halvår. hon lär ju kunna flytande thailändska och några få ord svenska när hon kommer tillbaka..



nu ska här duschas och trivas..
hajpala!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0