hej hej!! jag är faktiskt redo för en till miljon.

läste om att folk med "hög" status tjänar miljoner på att blogga...

VA?!

jag har ju "hög" status.. iaf enligt mina katter.. det räcker väl?
och grym försäljare är jag... om det är så att ni (företag) funderar på mig.
sålde på en kund en extra gobit imorse för hon visste inte vilken hon skulle ta..
jag sa BÅDA.. och tindrade och log.
mitt falska försäljningsleende.. ha!

så hör av er! jag kan offra mig.

annars vill jag bara tillägga att denna dag va jag bakis..
2 dagar efter utgång.. vad äre som händer?

ska svida om till min monica outfit & inta kvällen med min swivvel sweaper (eller va den heter)

italen närmar sig..

Kommentarer
Postat av: maija

haha ja du verkar ju grym på mer försäljning :P ska försöka sälja två gobitar imorn jag me när ja ska jobba på Cafe Charm i birsta Plan 1. :)

2008-03-17 @ 22:56:52
URL: http://mmmaija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0