lang it baby!

efter denna dag så är man slutkörd.. vill jag lova..
jobbade över för det va så mkt folk..
så det första man gjorde när man steg utanför dörren va att ringa sin lilla langare..

3 liter vitt och det fort!!

haha! nä nu tror ni väl att jag är en liten smygalkis..
men där har ni fel..

jag smyger aldrig med mitt drickande,.. haha!!
men vem håller inte med om att lite vin i magen gör en glad hela dagen (natten)
jaja.. nogsnackat om dricka och igång med lite verkstad..
måste dammsuga efter att vandalerna har tassat runt med sina bajsiga fötter överallt..

image511

skulle behöva däcka och sova i hundra år tror jag.
en tanke bara..

en annan är jag jag ska röra på röven och börja dammsuga..
 NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0