men dessa bittra stackare!!!!!! ni finns ju överallt!!

på mitt jobb finns det så ofanligt många JUBELidioter..
om man snittar på alla som kommer in så kan man nog säga att 75% är IDIOTER!

-dom ska byta bullen 4 ggr för den är ju absolut inte bakad idag! (vi säger som alltid, VI SERVERAR BARA DAGENS, RESTEN SLÄNGER VI, men visst kunden har alltid rätt)
- dom skriker över hela cafeet att det är så ohyffsat dyrt med kaffe och kaka och att det på deras tid.. bla bla bla.
(vi säger: jaaaaa och ler) men tänker, vart ska du ha den öppkörd, näsan eller röven?!?!
- dom pratar för sig själv, eller åt främmande andra, eller pratar med sin låtsasvän (praktexempel:stig vår kära stammis) eller klagar över att dom aldrig får en tjej, eller ber att få TRE JÄVLA räkor till på räkmackan..

men igår... hände det..
en stammis kom fram till mig på jobbet och sa,
-gud, vad du va snygg i håret! så där vill jag oxå ha..

jag log resten av dagen, hon gjorde min dag vill jag lova.
 så nu behåller jag rödfärgen..

tänk om hon visste att det va tack vare hennes lilla mening.

ikväll då, jo har äntligen fått fingrarna ur röven.. ska åka och pensionärssimma med jonas.
känns sjukt konstigt att få bada... jag och alla mina badankor..


image460


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej gumman! Först vill jag säga att du verkligen rfin i håret...jag funderar på samma färg fast med lite slingor :) Vi bor ju inte i samma stad så det borde ju funka:)

Snart kommer jag hem då blir till att ses, jag längtar kan jag säga!!
Sköt om dig och Jonas!!

Puss från maia

2008-03-05 @ 22:25:54
URL: http://maiasdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0