om inget fast mitt allt.

sitter och febrilt lapar i mig hockeypulver nu..
kanske guds gåva till folket?

gömde en i jonas jackficka igår kväll.. med en liten hjärtelapp på..
ni vet folk som har en låt ihop.. eller ett internskämt bara dom kan ihop..
HOCKEYPULVER är vår grej..

hockeypulver är inte bara pulver i en ask, DET är omtanke och kärlek.

jävla satan att han skulle hitta den när jag va med imorse då..
men han fick den där glimten i ögat och sen hade vi ett sånt där såkallat moment.

jaja.. hockeypulver i all ära !

nu ska jag klä av mig naken...
och sätta på wolfmother på stereon..

.... och ramla in i duschen.

en bild på den omtalade.. många år tillbaka med en hästman av dess like!

jag tillåter er le. ha!
image471



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0