stenkoll = noll

igår slank vi ner på ollan och kollade på timrå och drack nån öl med anna...

DOM VANN!!

knökfullt med folk och hälften såg efterblivna ut men gud så trevligt det va!
va väl mest ölens tjänst men.... men... ja...

måste kila ner till birger nu, vår trogna granne på 73 år  för att snacka vuxensnack ..
vill säga: jag nickar och ler åt allt dom säger och inte säger.. sen avslutar jag mötet med glans och när vi kommer utanför dörren får jonas förklara vartenda ord dom sa..
hjärndöd på båda halvorna.. JORÅ..

sen är jag bjuden på bullar hos ida, och lite greys / tårar..

arivodatchi!


Kommentarer
Postat av: emma

du gav mig just ett leénde på läpparna! va glá jag blir att du kommer! har precis packat ner bullarna i små bullpåsar! see yah darling!

2008-03-12 @ 19:39:16
URL: http://primemmas.blogg.se
Postat av: hp

hehehe låter bra, mejla bilden på [email protected]!! *lÄngTaR*

2008-03-13 @ 08:49:35
URL: http://hanapee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0