åh!

HAHAHAAAA!! jag tror jag dör..

va ner nu på mötet med birger och urban.. husets herrar kan man kalla dom..:)
birger har bott här sen han va 3, vill säga närmare 71 år då.. och urban har bott här ett bra långt tag han med.

så när vi står där i hallen och säger hej då så frågar urban mig...

- men inte har du varit rädd för det här?
- hehe.. NÄÄÄ gud nä säger jag och kollar på jonas..
(jonas håller sig för ASGARV)
- nä för det va ju inget personligt menat..det här va ju mer ett möte om det ni missat..
- ja nä det förstår jag..(och skrattar lite fånigt)

kan bara säga en sak.. urban läste mina tankar..
han såg min rädsla..
han MÅSTE ha läst min blogg...

haahah!!! pinsamt isf.. men sjukt va han slog huvvet på spiken!!
nu ska här firas att stenen är borta från axlarna.. med en isglass!!
är det enda frysen har till övers för mig..

hjärtliga vinkningar från lilla huset på majorsg..
image659

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0