en öl och en köttbit, tack!

då var man hemma igen från jobbet..
kändes som jag va där en kvart när det egentligen va 9 timmar..
kan säga att det va folk... och folk till förbannelse.. men som dom stjärnor charmtruppen är så klara vid det med galans...

gött gött gött!!! götta!!!

nu ska här städas i vårt lilla näste..sen locka fjunen på huvvet, lägga masken i fejjan och dra en raggardusch..
för om 2 timmar ska jag och jonas på grillfest!
hade inte kunnat bli en bättre dag för de!

och för att verkligen välkomna sommarn så...

...ska jag ha riktigt (enligt mig då) höga klackskor..

image658

till det ska jag bära upp ett par guldiga lack tights och en grön string body med fartrand i....


HAJPALLA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0