vi tre igen..

kvällen igår va som silke runt mitt hjärta...
mötte upp anna, min krigare sen förr ..
sist vi träffades var över 1 år sen, på den tiden va pussel en besatthet och agge va en självklarhet..

så igår satt vi där igen.. med pusslet , vinarn, alla minnen och skratta..
agge lär ha garvat ihjäl sig över våra samtal igår.. garanterat!
vi kom på en brilljant idé oxå, den ligger ute på facebook och lyder:


Över en flaska vin och pussel så vet vi det rätta sättet att hedra våran terrier algot.: En tatuering som binder oss, alla hans vänner tillsammans. En stjärna som "för den klockrena stjärnan han är" och "för att visa honom våran kärlek". En stjärna som ligger nära vårt hjärta.. Hör av er ni som känner detsamma!// Anna och Stinaaaa!!

Genom denna grupp " get together for algot": algot, terriern, mongot, algoa,mågott,bregott. hopppas vi (shit vad svårt, vi vet inte alla som känner agge) att alla vill vara med på det här.. Agge ler, utan tvekan. Det är rock´n roll OVANFÖR himlen..Vi saknar dig.. //Stina och Anna!

är så glad att vi kom på det här.. och den dagen den sitter där kommer jag vara så otroligt stolt över den.

nu ska jag göra mig en riktigt god frukost, ringa och höra så anna lever, fin slipa lägan och sen blire förhoppningsvis mot crossbanan.. hoppas skogge är körbar men det är väl för mycket begärt.. hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0