milfen och väskan.. suprise suprise!!

som ett brev på posten kom en liten överaskning idag.
min traderaväska!!!
så nu har jag hämtat ut mitt lilla brev på posten. vilken cool väska till en inte lika vågad Stina..
men men.. sjukt cool! ska ha den iaf varenda gång jag reser på weekend inom jobbet.. eller ja..
jag gör ju aldrig det.. men om jag åker iväg på en weekend..
eller ja.. jag gör ju nästan aldrig det heller..

men om jag ska ut till mina föräldrar och stanna över en helg.. DÅ packar jag i den väskan..

fick även höra en NÅGOT större suprise idag.
en vän till mig ska bli mamma!! WIHOO!!

kom osmakligt att tänka på mig och jonas..
undrar hur våra barn kommer se ut?
men.. ja.. för mig är den frågan än så länge långt fram i framtiden..

kan verka egoistisk men jag säger som jag sa till ida och kristin idag.

"jag har verkligen inte plats eller tid för en unge.. är liksom för kär i jonas för att kunna dela med mig.. än iaf..
vill inte att nån unge ska komma och krypa emellan varenda gång man ska sova eller bara sitta i soffan.. det är nog som vi har det med Loke."

men det är jag.. och jag är inte riktigt funtad! vet att min vän kommer bli en sån vansinnigt fin mamma!!
ännu en tjej som ska få nytt namn i telefonboken..

härmed är du döpt till MILFEN!!
GRATTIS min kära milf ! längtar tills du kommer hem!

Kommentarer
Postat av: imbo

Neeej, missade jag en fika med er tjejer idag?

Buhu.

2008-11-26 @ 18:42:42
URL: http://imbo.blogg.se/
Postat av: Milfen

Tack hjärtat för ditt fina inlägg!! =)

Det där med Milfen måste du förklara när vi ses =)

Puss / Milfen

2008-11-27 @ 11:23:45
Postat av: jenny

kan inte nog hålla med om det där med att man inte vill dela med sig av sin käraste ännu. Tänkt samma sak själv så det var ju skönt att höra att det finns fler egoistiska flickvänner som inte vill dela uppmärksamheten med en bebis, haha!!

2008-11-28 @ 11:10:03
URL: http://jennynenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0