top notch!

den ena kvällen klassar ut den andra!
det blir bara bättre och bättre varenda gång jag går ut..
men igår, igår uppnådde jag klimax!!
FYFAN, jag dansade så jäkla mycket!!
jag kände mig jäkligt konstig.. faktiskt..
som på e och med en massa konstiga dansmoves.

men jag tyckte jag ägde dansgolvet!
och det kan ju vara kul.. jag hade ju så jäkla roligt!
fast ja.. när jag tänker efter så såg det nog förjävligt ut.

gick iaf hem till anna på efterfest med självaste alla-som-inte-dansar-är-våltäksmän-killen.
skit rolig kille med världens största troccabottnar..
och vet ni: JAG HAR ÖVERKOMMIT MIN KÄNDISKÅT FASON!
jag va helt normal och hade riktiga dialoger med karln.. antagligen jäkligt sluddriga men vafan..
drog med oss nån mats som knappt kunde stå på benen.

han spydde ner annas toa så han slängde vi ut..

ja.. det va min kväll..

bilder kommer så fort mitt hjärta börjar pumpa blod och tillför nått till min hjärna.
men har för mig att batteriet tog slut... ja.. det återstår att se.

HÖG FEMMA!

Kommentarer
Postat av: imbo

hahaha,hade velat vara på plats för att se dig in action på dansgolvet!! Vet inte vem den där kändiskillen är dock...

Jag åker till Uppsala för lektioner och handledarsamtal ang uppsatsen i morgon men siktar på att komma hem till torsdag igen.

Det innebär att både desperate och Greys går bort.

Kanske kan styra ihop en eftermiddagsfika eller så på fredag?

Hur jobbar du?

Kram på dej!

2008-11-17 @ 07:56:21
URL: http://imbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0