ingen titel.

men hur kan ett band som wolfmother inte vara rankad som bäst!?!?
helt allvarligt!

jag blir som kär.. som paralyserad.. som deg som jäst men sen blivit ihopsjunken.. som ett mähä..

i vilket fall.
idag ska jag :

jag och jonas ska fira ikväll. det är varken för att jag fått min första mens eller att vi varit tillsammans 5 år. NO NO..
jonas crossbuss gick igenom besiktningen. HURRA!
jag ska gå ner på stan och handla mat för tre rätter.

min mage skriker då AVOCADO OCH RÄKA MADAM!
jag lyssnar alltid på min kropp... så det får det bli..
kött och bea så jonas blir glad.. och kanske några öl..
efterätt..? jahaaa... hmm.. äh, går förbi jobbet.. eller nää.. gud så trist.. eller jo.. ja.. godis är ju gott. med en touch av chips.

solen värmer t.om idag så jag ska hinna med en lång promenad också. tänkte hälsa på kära agge.
önskade att katterna va hundar... i koppel.. som kunde lyda min minsta vink.
och följa med.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0