happy moment!

vakna upp ur en slags koma imorse.
klockan är 9.00, det betyder med min snabba huvudräkning att jag har sovit ungefär 10 timmar inatt.
men ändå va huvudet som bly imorse.. kan vara pga att stressen släppt eller kanske för att jag är inne på min 14 jobb-dag i rad? hehe

CASHING!

på onsdag är jag iaf ledig och då händer inte mycket.. inget alls har jag planerat.
fast det kvittar om jag är ledig.. faktiskt.. lite..
för just nu är mitt liv i ett stort lyckorus..

nytt jobb med nya kollegor som verkar så jäkla bra!
fast jag är ju kvar hos mina charmbrudar också.. man kan säga att jag får ha kakan och ändå äta den!
har kanske världens bästa jonas doktor J som ger mig kärlek i rätt ögonblick och stryker ryggen när jag gråter inför mammas alla vänner.

och mina vänner.. jaaa... jag har allt nödvändigt så vad mer kan begära för att vara riktigt lycklig!?

        
                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0