färjan! bra eller anus?

men för i helvete!!!!

den här nya såpan på kanal 5... färjan..
det är det mest hjärndöda programmet jag sett.
och vilka idioter som jobbar där!
det roliga är att jag ska åka med den färjan i november..
fy fläta, då ska jag ta autograf av dom alla.. speciellt anita och parisa eller vad hon hette!
dom verkar ju så himla coola... dah..
och nej, jag betalar inte för att åka med på båten..
min vän john har fyra biljetter.. så jag skulle få en..
jag är inte den som är den.. som tackar nej alltså..

för VEM skulle tacka nej till 200 ton flytande vansinne??

nej, jag längtar nästan tills jag ska träffa anabola-anita, bitchparisa och bartendern som är livrädd för humlor.
men jag förstår honom.. måste vara jättehemskt att stöta å en JÄTTEhumla.

ska ut och promenera med jonas och mina snowjoggers.
kålsvart ute.. så det känns som att jag vågar ta dom.. heh

Kommentarer
Postat av: Stina

Hahahah, du uttrycker dig helt galant! Jag blev nästan lite fascinerad över hur man kan vara så jävla dum i huvet som personalen på den där fyllefärjan. jag och Flanders satt och dömde ut, härliga bananer! Btw, din blogg är som alltid fantastisk läsning och jag läser högt ur den ibland för Flanders, jag tror du har samma humor som mig, underbart!

2008-10-08 @ 16:59:49
URL: http://paperdoil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0