titta vad jag hitta.

heeeelluuu!

har haft ett utbrott över datorn.
den vägrar spela veronica maggio och allt annat på youtube.
jag slog numret till allas vår datanörd. mikal.
efter ca 20 minuter och en uppdatering på det senaste skitsnacket så sjunger nu veronica en gammal sång för mig.

gammal sång

åh.. njuter av att gotta mig i lykke li och kleruups låt.

until we bleed

det är nog en sån låt man kan lyssna på och fatta att jag är byggd för den här låten.
mitt hjärta dunkar i takt och även foten. hennes röst är lika ren som jag,när jag var 16...
eller ja.. 13 iaf..

hehe..

jag kan lätt säga att jag älskar den här låten.
jag älskar den här låten.

och det säger jag så lätt hörrni.. medans gångerna mamma hört det kan räknas på en hand.
missfatta mig rätt och förstå att jag älskar min mamma..men ord betyder inte mycket för mig.
inget alls... om inte handling följer efter.

mamma hör inte ofta att jag älskar henne.. hon ser det.

jaja, nog om mamma och älskvärda ord.
det är väl mycket viktigare att se mitt vackra svall i en blond upplaga.

titta.. titta på mig..se mig..va med mig..





gillar för övrigt mitt normala leende.
man kan hitta mycket på denna dator har jag fattat.






jo visst..mina katter är ju oftast inne-katter.



sådan far, sådan dotter.
italiens flygplats..




gul bil.



hörs på..snart..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0