anja pärson is in the house!

ok.. just nu bråkar jag och jonas...

vem har fisit på rummet? vi båda har sagt att det inte är nån fara att erkänna.

JAG GJORDE DET INTE! en snuskig odör har spridit sig..

end of discussion..

Jonas ligger just nu i våran nybäddade säng och skriker högt och jällt till mig : KNÄPP KORT!
fan du måste se det här.. det är det största naveludd jag haft!

jag har nu knäppt det där kortet.. haha.. och jonas ber att jag inte ska lägga upp det.
en vacker dag folk.. när han struntat i disken kommer han att ångra att vi har bildbevis på snusket.

HUR SOM HAVER..

idag har backen varit full av snöflingor och vi har kört off-pist.
ett coolt, halvt handikappat par har satsat gärnet över stubbar och stenar men åhh.. vilket puder..
jag ger backen fem getingar av fem möjliga. eller.. off-pisten..

åkte upp på toppen en gång där skylten löd :

uppskattad temp i blåsten -45 grader.
ta hand om varandra och gå inomhus och värm er när ni fryser.

jaa.. kära arbetande kamrater.. det kanske låter coolt att vi nonchigt skakar av oss kylan och slänger oss ut i skogen där pudersnön härjar.. jag håller isf med er! det har varit lite som på liv eller död.
men vi överlevde!

vi sitter nu på rummet och har vår egna lilla afterski med öl , ölkorv, ost och oliver.. ska låta mitt ansikte lugna ner sig från rödheten sen ska vi på den riktiga afterski´n.





ha en underbar lördag vänner och främlingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0