cross hysterin är här.. och jag är.. glömd.eller?

idag när jag svängde in på jonas jobb slog verkligeheten till !
Jonas stog och smekte sin nya cross.
gasade.. smekte.. log. Om och om igen.. gasade.. smekte ..log.
det var knappt att han märkte att jag körde in där.. inte ens när jag stog bredvid och försökte kräva en puss.

år 2010 kommer sommaren vara väldigt ensammen.
jonas ska satsa helhjärtat och fullt ut på denna satans skapelse.
all tid och alla pengar ska oavkortat gå till crossen. suck. mitt dilemma är ett faktum!

Jonas har just lämnat hemmet.. (och här kommer det sjuka) FÖR ATT KÖPA EN TILL CROSS!!!!!!!!!
iofs en begagnad fiddi..för MYCKET bättre pris.
men va? räcker inte EN cross.. ?

Jonas sista ord ekade när han stängde dörren.
nu kan vi köra tillsammans.. du måste bara köpa en hjälm!
jag sneglade snett mot dörren och om blickar kunde döda skulle Jonas slutat andas.

SEN slog det mig! JAG ska få köra! han har sin.. stora.. och jag har MIN... lilla!!
Jonas kommer hem lagom till idol.. med en cross.. till mig!
va?! vad jävulusiskt roligt!
eller ja.. så länge säljaren inte ljugit om skicket.
men näää.. jag håller fan tummarna nu.
gör det ni med!

jag kanske kommer bli med fiddy!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0