det här är väl inte bara en dålig dag?

har den senaste veckan mått mycket konstigt.
jag tåras av att åka i Jonas buss. får för mig att avgasröret är täppt med ett äpple och att avgaserna kommer in i bilen ist för utanför. jag känner avgaserna så väl att ögonen rinner på mig.
jag kräktes nästan häromdagen när jag skulle lyfta en smörgåstårta. den stanken var ... enorm!
jag är allmänt.. lessen och känner det bara när jag är med jonas.
han gör mig inte lessen.. men jag.. ja, det är bara så.
idag vaknade jag och kände mig inte glad.
jag är alltid glad. poisitiv! .. men inte idag.

vafan är det som händer?

glöm nu att jag är gravid. jag knaprar mina piller och har acccepterat att världen är grå och snöfri.
världens dimma gör mig inte hängig.
jag känner mig nästan unik som kan känna lukten av el här hemma. eller lukten av knäck som står på bordet inne i rummet intill.

vafan är det som händer?
jag blir nästan rädd.

OCH, jag stör mig! stör mig av det mesta som inte håller låg profil när jag dundrar fram. vafan håller jag på med?

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hmm.. piller eller inte, det låter tämligen misstänkt! Hoppas du mår bättre snart, tänk på att det snart, snart är jul =)

2009-12-09 @ 12:55:33
URL: http://cisselinas.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Det är säkert bara mörkret! Jag är själv dödstrött av ingenting nu förtiden, men hoppas det kommer snö snart så det blir lite ljusare iaf! Annars mår jag bra, jag har precis fått praktikplats i Jakarta =) Ska skriva artiklar på en tidsskrift där, fast på engelska, och inte indonesiska. Phew! Så dit flyttar jag i januari, så det ska bli jättespännande! Hur går det med husletandet? Har ni hittat nåt i Allsta? Kram

2009-12-09 @ 14:25:59
URL: http://cisselinas.blogspot.com
Postat av: jenny

2009-12-09 @ 22:10:02
Postat av: jenny

Hmmm, köp ett gravtest..!

2009-12-09 @ 22:11:12
URL: http://jennybloggjenny.blogspot.com
Postat av: maijsan

ja du, det låter onekeligen som att du är pregnant... EXAKT sådär kände jag mig i början. Ja har haft kompisar som blivit gravid när dom ätir piller, när dom haft spiral tom... så det går!! Hur det än är så hoppas jag att du mår bättre snart. Kram från Tomtemor och lykke

2009-12-09 @ 23:03:11
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0