precious little darlings.

älskade vänner och alla jag inte känner!!

idag dalar det stora, kalla flingor som gör hustak och vägar vita.
jag blir så förbannat lycklig!
äntligen!

det här passar så perfekt till mig och Jonas som ska åka till sälen på torsdag morgon!
där är backarna fulla av snö och mer ska det bli!
givetvis tar jag med mig min dator med blått glitter och sänder er bilder, texter och tankar.
har något hänt idag? jo.. jag har solat min bleka hud för första gången sen i somras.
givetvis glömde jag låsa dörren så JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.... den öppnades precis när jag skulle dra på mig tröjan.
vad tror ni jag gjorde?



...



hej!
jag sa bara ... HEJ!
mer hann jag inte säga förens tjejen hunnit slänga dörren i fejjan på mig och min nakenhet.

jaa.. så nu folk, kommer ryktet gå på stan att det finns en blottar-tjej i stan.
lugn.. det är bara jag! 



den där veckan när jag mådde illa och var lessen är som borta..
kan knappt bärga mig för framtiden.. sälen.. julafton.. juldagen.. nyår !

ja hörrni.. pizzan hägrar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0