juldagen blev ju förfan succé!

hej alla käraste vänner!

överlevde ni juldagen?

jag gjorde det... och karin överlevde min körning imorse.
hade en så jävulskt bra kväll!
jag och frida lovade varann drickupphör vid 23.00 och hemgång vid 00.00.
arbetsflitiga flickor som vi är.

jag sluddrade fram ett saaaataaaan klockan 01.00 med ölen i handen..
trodde inte klockan var så mycket!

MEN.. det viktiga är att jag överlevde ändå.




tre gringos.



cristian, en helt vanlig cristian.



en ekande mening for genom skallen imorse : du är min kändis !
ord från en mycket smart tjej tycker jag.. den blonda donnan till höger.




slutligen en snorunge i sitt bästa skick ..

ska ta tag i gårdagens fest nu. hela hemmet luktar gammal öl och förgylls av flaskor ÖVERALLT!

imorn barn.. kommer en ny dag. tänk på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0