hej mitt snökaos.. nu r jag här...

men alltså! det här är fan helt jävla sinnesjukt!

har ni tittat ut folk?

jag tittade ner på min bil. DEN ÄR BORTA!
där finns bara en hög snödriva!

suck.. ska slänga i mig käk och sen ska jag skotta fram lilla karin.
alltså.. se upp för mig på vägen! livrädd tjej ska fram genom terrängen!

och så till mitt andra chockbesked imorse.
Brittany murphy är död.
VA?.. hon dog imorse av hjärtstillestånd.
kan man ens göra det? dö som kändis alltså?

det här känns helt overkligt .. både den vita julen och att brittany är död.
OCH att jag ska få använda mina rosa panter snowjoggers i år igen!



ta hand om varann idag! och krocka för fan inte i en schackrutig mini cooper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0