julstressen tog mig.. tillslut.

jag är ganska stressad.

så stressad att jag alldeles nyss började blöda näsblod.

bara sådär.. framför datorn.
nu är det så att jag inte tål blod. inte i stor mån iaf och framförallt inte när jag känner lukten.
nu blöder jag i näsan så jag kan enkelt sniffa järn och blod.

känner  mig något yr men vet att det ska krävas mer blod för en svimning.
såå.. jag stoppar in en tuss papper och fortsätter stressa fram till jul.



bjuder förövrigt på en nyvaknad donna.. ska snart träda in i snygghetsmaskinen där det regnar vattendroppar och komma ut som en ny donna.

idag ska jag alltså hinna: byta kattsand, prova skorna jag köpte igår.. lämna tillbaka?, hitta outfitten till juldagen , hjälpa jonas köpa paket åt hans brorsa, mamma och pappa , tvätta, städa, jobba 12-20... plus lite annat..
jag klipper av navelsträngen till jonas nu.. han får fan fixa sina julklappar själv.

got no time for crime!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0