uppesittardagen min herrar och pigor!

hejsan!

det är med blodsprängda ögon jag sitter här på jobbet och plintar ner små rader till er.
min natt spenderades på soffan.

nog för att jag älskar Jonas men när han snarkar och luktar avföring i munnen står jag inte ut!!!
jag vred och vände på mig.. sparkade och fäktades.. jonas spydde fortfarande ur sig en lukt lik avföring.
ja.. han snarkade med vidöppen mun.. han spydde inte bokstavligen men jag vill att ni verkligen ska förstå hur äckligt det är.. och luktar.

till råga på det låg loke i min armhåla och liston mellan mina ben så jag var halvt orörlig och handikappad.
till sist blev det soffan.. och åhhh... vad jag sov dom få timmarna tills klockan ringde.

MEN.. trots denna helvetes natt är jag glad. vem är inte det, DAGEN INNAN JULAFTON!

jag ska fira jul med jonas familj och sen på söndagen drar vi igång den där julen hos hultbergarna där bägarna är fulla av stark alkoholhalt!
livet är en fest så varför ska inte julafton vara det?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0