ännu en ledig dag.

kollar på bilden och min saknad till jonas försvinner mer och mer.
märkligt!



det är också så märkligt det här med min sömn.

inatt sov jag ca 12 timmar..
det är fan inte nyttigt! (?)
men jag mår ju bra.
men det är ju mycket märkligt!

jaaa.. på min agenda idag:

diska,
slå in ett par byxor i ett paket och sen skicka tillbaka det till chicy. (går jag ner på okq8???)
eller går jag till posten vid e4..??? nån?
köpa en rakhyvel,
bubbla med vänner.

OCH köpa jonas present.
han fyller snart 24 år. ganska stort när jag tänker efter.
men ja... det är ju inte större än att jag fyller 23 dagarna innan.
yes, 23 år... då kan jag äntligen komma in på oscar.
nått som jag trånat efter i flera år.. eller INTE.. hehe..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0