den som inte hjälper till nu blir portad!!

jag vet inte vad jag ska säga..

jag är grav......




......t kär i en skinnsoffa.
man kan tycka att skinnsoffor är fula och att huden bara klibbar fast i dom men idag fann ja något beyond..

en helt underbar 2-sits och en 3-sist.. ljusbrunt skinn som ser jättegammalt ut..
riktigt fluffiga sådana.. på mio..

mmm.. har kostat 18000 och är nu nedsatt till 8900.. för båda..
och dom passar hos mig. dom går in fint..
och mina katter klöser inte på skinn... än iaf.. heh..

ska jag???

ska jag köpa??
fan, det gick så snabbt.. hann lixom inte suga på saken först.
men å andra sidan blev jag kär.. har bara lallat runt på ikea och boom efteråt och slökollat.
inget kan ens komma i närheten.. ska jag??

HJÄLP MIG? ska jag...!??!!

jonas säger mest bara:

ja, det där är din grej så jag ska inte lägga mig i.

ska jag köpa dom??? ska jag?





Kommentarer
Postat av: Frida

Slå till ;)

2009-02-25 @ 19:46:08
Postat av: Maja

Klart som fan att du ska slå till. Maja

2009-02-25 @ 21:11:13
URL: http://maja74.bloggsida.se
Postat av: emmis

men waf! of corse!!!slå till gumman!you won´t regret!puss

2009-02-25 @ 22:41:37
Postat av: Maijsan

Ja säger som alla andra... JUST BUY!! annars kommer du ångra dig.

2009-02-26 @ 08:56:45
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0