downs and ups.

åh, nådde en neråtsvacka nu..för en minut sen.

råkade kliva på loke som låg och dåsa i hallen.
jag brydde mig knappt.. MÄRKLIGT!

ska jobba långpass hela helgen. kan det vara det..?
eller tandläkaren 8.10 på måndag?
åh..
neeeeej.. jag är rädd!!

neej, jag känner mig inte fri.
just nu.

hade jag varit fri hade jag kunnat dricka vin tills jag blev snygg som få och sen ramlat ner på stan och dansat hela natten.
vill dricka som att jag har ett suparkonto på 5000 per månad.
vill vara odrägligt full.. det är vad jag vill.

tror fan det där glaset på knaust satte igång suparinstinkten..
SUPA!! SUPA!!! SUPAAAA!!! ÅHHH SUPA!

kan nästan höra min mage och min hjärna skrika det i kör!

nej. nästa helg då äre jag som tar tag i vinet!!!

dont ask, just laugh!




haha.. hahahaaa... hahah.. jaa.. det var den neråtsvackan.. helt plötsligt mår jag bra..

haha.. hahahahaaaaa.. kan ha nått med bilden att göra.




Kommentarer
Postat av: emma

aaalltsååå jag dööööööör!!!garvar så jag ja...alltså vilken härlig rumpa du har gumman!

2009-02-13 @ 23:34:21
Postat av: stockholmsjenna

hahahahaha! vilken bild!

2009-02-14 @ 13:20:59
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Zäta

hahahhahah rolig bild :D

2009-02-14 @ 14:00:17
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz
Postat av: maia

hahahaahah MEN stina Vagina, ahahhahaha du är inte klok...



Sköt om dig!

pusssss

2009-02-14 @ 19:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0