fjällen sket sig.

igår satt jag minst tre timmar framför datorn.
jag letade en billig fjällstuga åt mig och jonas.
det gick åt helvete..
kan bara konstatera att fjällen är fan dyrare än italien!

så vi skiter i fjällen.. och satsar på en weekend i... riga.. haha!!
nää.. men nice, prag... island.. ja jag vettefan vart vi ska men på semester ska vi iaf.

fick ett mindre utbrott igår.. kändes bra..
fick ut lite av min frustration över att jonas blir fasthållen där nere i kvarnsveden.

jaaa.. nä nu ska jag duscha och sen bär det av till jobbet.
är fortfarande inne i min ytlighetsfas så idag.. hmm.. blir det lockar och korsett, enbart!

snygg hållning.


Kommentarer
Postat av: Linnea och rosen

Pröva mittiare.se, det är mycket billigare än skistar!! =)

2009-02-07 @ 16:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0