hjärdedagen.

måste ju bara säga en sak.

det här med naket.. det drar folk.
min lilla pelare gick i skyarna igår.. hehe..

så ni gillar alltså naket?? snusk!
fy skäms.. nej, själv är jag en fin dam..

iofs en fin dam som dricker mig full och knäpper halvnakna bilder på mig och mina vänner 6.00 en sommarnatt/morgon.
men en fin sådan..

min hjärtedag blev ... tankad.
fick en tre rätters ala´ jonas inkl vin.
vi blev båda tankade och låg och skrattgrina i soffan åt att jonas sa systeryster och kroppstrumpa..

haha.. skrattar igen.. nu..

kroppstrumpa.. ha!

däckade sen i soffan och vaknade idag .. nästan..

kärlek på flaska. den kärleken är fin.
så länge jonas är med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0