... lättövertygad..

ok. efter otroligt mycket mätningar och annat så har jag bestämt mig.

jag köper den!

känns ju fruktansvärt att ta farväl av min jättesköna tygsoffa men ja.. den är lixom inte så vacker.
eller...? nån som vill ha den?
nån som orkar fixa till hörnen? isf är den din...för en liten,liten penning..

jag köpte även årets, kanske livets jacka igår..
jag har alltså i över ett år letat efter en marinblå tenson... den med hög krage men förgäves.
igår hängde den exakta kopian utanför dressman. 250 kr.

jag funderade inte ens. jonas som går runt i sin metso jacka ... ja... nä jag haffade den direkt.
så jävla synd att det var killjackan. jag skulle kunnat bita av mina tånaglar om jag fick den..till mig.



den här kan se stor ut på bilden.. den är också det.. men jag måste ända gå ner och byta till en ännu större storlek idag.
jag ser honom inte så stor. inte alls.
kanske ska mäta oss nån dag. iofs vet jag att jonas är ca ett huvud längre än mig. giraffhuvuden inkl hals.
men.. bli mycket skitsnack nu.

hörs, å hej

Kommentarer
Postat av: jenny

Hur liten penning då?? Söker möbler med ljus och lykta!!

2009-02-26 @ 11:46:08
URL: http://jennynenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0