morgonstund har guld i mun.

idag var mitt uppvaknande ganska... speciellt, kan man gott säga.
som vanligt låg liston som en fet semla på min kudde.
jag var mitt inne i en dröm och plötsligt dyker listons näsljud upp i drömmen.

(ni vet, snoret i näsan har stelnat så det visslar och piper konstant.)

jag börjar halvt att inse att det faktiskt är liston in real och ska precis öppna ögonen DÅ....

då hör jag ett vagt ljud.. ffffffffjjjjjuuuutttttttt!!
och den stanken!! liston fes alltså för första gången framför mig. i mitt ansikte.
på morgonkvisten.

kan väl bara vara så att han äntligen blivit så bekväm med lilla familjen hultberg,berglund så att han törs släppa av en rackare.

liston är alltså motsatsen till loke.
skåpstrykaren NUMBER UNO.. igår var han t.om inne i skåpen och strök sig.



nu ska jag klä på mig och gå till jobbet.
idag blir det på charm.
gött, känner att magen kurrar efter gotta.

and tomårråw är det fettisdag. då jobbar man kortpass och sen ska jag färga manen.
manen ska bli ljusare i helhet med en touch av koppar..



typ.. dårå.. såhär.. dårå... fast ljusare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fredag är vi tyvärr bortbjudna redan,men ni kan inte lördag?

2009-02-23 @ 15:40:10
URL: http://neeely.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa.. jag ska kolla upp hur jag jobbar och om det var den här helgen det är personalfest.. annars så..:)

2009-02-23 @ 20:53:52
URL: http://s
Postat av: Nelly

Ja vi säger väl som vanligt..lördag om det inte dyker upp något annat haha :)

2009-02-24 @ 05:15:08
URL: http://neeely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0