parteeey!

godermorgen!

ska som vanligt jobba till kvällen idag..
men sen... sen är jag ledig hela långa helgen.
känns som att det var månader sen... och det var det!

ska köpa med mig två flaskor vin på lunchen.
en ska jag ta på lunchen och en lite senare.. hehe.. nääää...

en ska jag dela med anna ikväll medans hon klipper manen på mannen..
den andra tar vi imorn iförd helgstassen..

helgstassen är alltså då: en stycke hög kjol, ett par strumpbyxor med ca 2000 den (vi är ju trots allt i norrland) en ... t-shirt.. eller kanske skjorta.. på det röda läppar och en touch of brittan. jo visst, man har ju hennes droppar på sig.

som jag har längtat att få dricka mig full med en massa vänner och bara må..
röka och fixa håret, dansa och måla läppstift, skratta och skaffa lökringar..

hehe..



rött läppstift blir det DEFINITIVT! se bara hur dom framhäver mitt öga och hur hakan blir sådär fint skrovlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0