suprise min lilla handyman!

HAHAHAHAHA!!! hör upp kära vänner och ni som jag inte känner!!!

jag har året roligaste present att förtälja.

som ni inte vet, eftersom jag aldrig sagt ett ord om detta så önskar sig jonas osmakligen en såkallad lap-dance av mig.
det har varit hans eviga trånan sen vi började att riktigt kräva saker av varann.

jag har alltid kunnat gjort allt för jonas, allt han någonsin vill men när det kommer till denna frågan så ler jag blygt och blinkar med ögonen sådär som folk med tics gör. frenetiskt!
mina kinder blossar upp och rouge är inte längre nått jag behöver.

NEJ.. helt enkelt.. fyfan vad pinsamt.

i vilket fall så sitter jag nu här framför youtube och letar låtar.
mitt i bland alla sentimentala låtar så dyker den här upp.

the knife- handyman

nu, som från en skänk från ovan så ser jag mig göra den där lap-dancen.
fast på mitt sätt! haha!!

jag ser mig själv, klädd i några läckra usa-sockar och en tajt body, håret krusat och uppsatt lite halvdant på sidan.
sminket skriker rosa och blått och jag, JÀG ÄR STJÄRNAN!

jag ska frenetiskt stå och dansa i osmaklig otakt och torrjucka mot honom.
jag ska verkligen lära mig låten utan och innan och sjunga högt ... i thougt you where my haaaaandy-man...
lägga mig på golvet och göra knipövningar (like the 90,s) och kanske avsluta med en liten pyramid bestående av mig och mina två katter..? jaaaaa..  !!!

han kommer inte vilja dela säng med mig på säkert en månad..
men han kommer älska det.
han älskar mig på alla sätt och vis.
det har han sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0